אירופה מוסלמית

"אירופה מוסלמית זעקו כותרות העיתונים!!!”
"היום הופעלו באירופה חוקי השריעה!!!”
'זה היה בלתי נמנע. משה חזה זאת בספרו שכל כך הושמץ.' חשב ג'קוב בהרגשת תבוסה.
"מה החידוש בזה?!" רטן, "החליף של נסיכויות האומא, רק קבע רשמית מה את המצב הקיים כבר זמן רב.”
"האם אירופה יותר מוסלמית או יותר מאוחדת?” אמרה אלישבע שכיסתה על הדיכאון הבלתי  אופייני שנפל עליה בתגובה על החדשות הרעות, באותו חיוך סרקסטי. “לפי עיתוני ארצות הברית היא יותר מאוחדת, כפי שהאירופים רצו תמיד.”
רק בתחנת הטלוויזיה Fox News התחנה היחידה שעדיין מנסה לשדר בארצות הברית באובייקטיביות, מה שגרם לחרם מפרסמים (בלחץ הממשל והטייקונים שעושים עסקים עם איחוד נסיכויות האומא, ציטטו משפטים מתוך ספרו של משה "היום בו אמריקה תהפוך מוסלמית" תוך השוואה למה שקרה באמת.
פרשן התחנה ציטט את הקדמת העורך לספר "יש שני סוגי היסטוריונים. היסטוריון החוקר את העבר כמו ההיסטוריון מרק בלוך, והיסטוריון המתאר את ההווה תוך ניתוחו לאור מאורעות שקרו בעבר כמו יוספוס פלויוס. בספר הזה פגשתי בסוג שלישי: היסטוריון המתאר את העתיד על סמך ניתוח של מאורעות שקרו בעבר ומגמות בהווה. מי שמכיר את הסופר של ספר נפלא זה יודע שכדאי להאזין למה ששיש לו לומר."

אחוזי התמיכה בנשיאה של ארצות הברית צנחו מתחת ל 50 אחוז. רק 30 אחוז עדיין תומכו במדיניות החוץ שלה. בעיקר המוסלמים באמריקה.
העם האמריקאי מתפכח לאט למרות התמיכה הרחבה בתקשורת. אך יש לה עוד שנה של שלטון עד הבחירות הבאות. שנה בה אמריקה עלולה לעבור את נקודת האל חזור לכיוון התפרקות וכניעה ל 'אומא' המוסלמית.
אין להתעלם מ 20 אחוז של המיעוט המוסלמי הקולני בארה"ב. מיעוט ההולך וגדל כל שנה. בסופו של דבר גם ארצות הברית תיפול בידי המוסלמים כמו אירופה.

ג'קוב הסתיר את דיכאונו ברטינות של אדם זקן "אירופה הפכה מוסלמית מוקדם ממה שחזית, האם גם ארצות הברית תהיה מוסלמית בקרוב, כפי שהתרעת?”
משה שתק כדרכו. הייתה לו תקוה שהדברים יתגלגלו לאט יותר. שאירופה תחזיק מעמד שנים רבות נוספות כמו האימפריה העותמאנית שהייתה שנים רבות 'האיש החולה של אירופה'.
לאחר שתיקה ארוכה אמר בשמץ של יאוש "עכשיו שהתרבות האירופית היא התרבות המוסלמית, אין זמן לשנות תרבות.”
ג'קוב לא הצליח למצוא מילות עידוד כפי שנהג תמיד. הדיכאון שהשתלט עליו צבע בשחור את עצם האפשרות של הפרויקט הגדול של שנוי תרבותי.
"האם בכלל יש אפשרות לשנות תרבות? האם אדם יכול לשנות את מהלך האבולוציה החברתית? האין צורך בדורות רבים להטמעת שנוי תרבותי, אם בכלל זה אפשרי?”
הכפירה הזו בעיקר עוררה את רוח הפולמוס של משה. “ זכור את כל אותם שנויי התרבות שנעשו. שנוי בעקבות קמפיין – כמו התרבות האוסרת על קטיפת פרחים בטבע. שנוי בעקבות טכנולוגיה – כמו תרבות הנגישות האישית המתאפשרת בגלל הטלפונים הסלולריים.
שינויים חיוביים ושנויים שליליים אחרים רבים, שהתחוללו בפרק זמן קצר.
כן שנוי אפשרי. אך האם יספיק הזמן הקצר?”

העיתונאים מכנים אותו 'נביא' אך האם לא היה זה ברור לכל מי שעיניו בראשו?
את הדעות בספר משה גיבה במסמכים. סוף כל סוף הספר היה הרחבה של הדוקטורט שלו. כל אחד היה יכול להסיק אותן מסקנות.
עכשיו כשהתברר שמשה חזה נכונה מה שהתרחש הוא הוזמן לראיונות בכל אותן רשתות טלוויזיה על ידי הפרשנים שנהגו לעלוב בו בעבר 'מעורר פניקה ללא ביסוס' .
בראיון ארוך בערוץ 1 של הטלוויזיה האוסטרלית, הציג את שיקוליו למה אירופה, ערש התרבות המערבית, נכבשה על ידי המוסלמים ללא מלחמה. אותם שיקולים שהפרשנים זלזלו בהם ולא טרחו אפילו להציגם.
אולי מוגזם לשאוף לאידאל הנוגד את אופי האדם והיכולת לקיים שלטון, בדיוק כמו אידאל השוויון בתרבויות הסוציאליזם/קומוניזם.
השוויון והשלום נשמעים כמו אידאלים נעלים, אך אם נעמיק לחשוב נמצא ששניהם טובים לטווח הקצר ואינם אידאלים רצויים כי שניהם מביאים לניוון.
טבע האדם דורש אתגרים כדי להתפתח.
 איראן: ה-CIA מעריך שישראל תקרוס
סוכנות הידיעות האיראנית דיווחה כי ה-CIA הגיש דו"ח מיוחד לבכירים בסנאט בו נטען כי ישראל תתמוטט במהלך 20 השנים הבאות.
סוכנויות הידיעות | 13/3/2009 18:23
"הקריסה של ישראל במהלך 20 השנים הבאות היא בלתי נמנעת" – כך מדווחת אחר הצהריים (ו') סוכנות הידיעות האיראנית פארס. על פי הדיווח, סוכנות הביון האמריקאית, סי-איי-אי, הגישה לבכירים בסנאט האמריקאי דו"ח מיוחד בו היא צופה את סופה של ישראל.
על פי הדיווח, בדוח המודיעיני נטען כי "לא ברור מה יעלה בגורלה של ישראל, אך ההישרדות שלה תלויה גם ברצון האליטות ושאר האנשים להישאר בה ולהמשיך לחיות בה".
עוד דווח כי בדו"ח מצוין שלמעלה משני מליון ישראלים יהגרו לארצות הברית במהלך ה-15 שנים הבאות. בנוסף צוין כי למעלה ממיליון ישראלים יעזבו לשאר מדינות אירופה והמערב.
"כמיליון ו-600 אלף ישראלים מתכננים לחזור לבתיהם ברוסיה, בשאר מזרח אירופה ובמדינות מערב", נכתב.
(מתוך הספר "היום בו אמריקה הפכה מוסלמית.”)


בתשובה לשאלה האם אין אפשרות לשנות זאת, הציג את אמונתו. “אולי אם נבסס תרבות השומרת על איזון בין חירות הפרט, לבין התארגנות במדינה, תהיה המדינה חזקה מספיק לעמוד בפני לחצים של תרבות מיליטנטית כזו של המוסלמים.”
הפרשנים ששמרו לעצמם תמיד את זכות המילה האחרונה, חזרו ותקפו אותו בלעג מושחז כרגיל "משה ממשיך בזריעת פניקה. אולי הוא חושב שגם אנחנו נהייה מוסלמים בקרוב.”

No comments: