פרסומת

בעלי ההון השולטים בחברות ענק שרובן אינן מייצרות דבר מחוץ 'למותג', בעלי ההון מקדמים שטיפת מוח המיצבת ומקבעת את 'המותג' שלהם תוך עקיפת ההגיון והשכל הישר ישירות במרכזי הרגש. שטיפת מוח זו נקראת בשם המכובס 'פרסומת'. בעזרת פרסומת, המדיה התקשורתית דוחפת רכישה של מוצרי צריכה שאף אחד לא צריך. בעזרת חילופי אופנות מאלצים את צרכני האופנה השפוטים רגשית להמשיך ולקנות את המוצרים האלו ללא סוף?
מי ינפץ את שיכבת הסוכר בה אטמו מובילי 'התרבות' את המוחות במתקפת שטיפת מוח בלתי פוסקת, וישחרר את המוחות להשתמש בשאריות השכל הישר?

No comments: