דייט עם עמי

דייט עם עמי

אני לא יודעת מה קרה לי. אני הבחורה הראליסטית 'עם שתי רגליים על הקרקע' כמו שאימי נהגה לומר, ובכל זאת לא יכולתי להוציא את עמי מהראש. קבעתי עם עמי פגישה בתואנה שעלי לספר לו משהו שיכולתי בעצם לספר לו בטלפון. אני, הבחורה ששונאת מניפולציות עושה תרגיל כזה לעמי. אם כי נראה שאם אני לא אגלה יוזמה, לביישן הזה, עמי, לא יהיה האומץ לקבוע פגישה. התרגשתי, זו פעם ראשונה שאני מזמינה גבר להיפגש איתי. הלכתי הביתה מוקדם ופעם ראשונה בחיי ביליתי שעות על הופעתי. הלכתי לספר ושלמתי הון על תספורת שלא ראיתי הבדל כזה משמעותי בינה לבין השער שלי לאחר חפיפה והעברת מסרק בתוכו. בדרך קניתי ערכת איפור ובושם במחיר שערורייתי, אך לאחר כמה ניסיונות לא מוצלחים ויתרתי על איפור. בחורות מתאמנות באיפור עוד מאז היו ילדות בנות 12 ולי בגיל הזה, ולמעשה עד היום, היו דברים אחרים שעסקתי בהם, איפור לא נכלל בתחום עיסוקי.
השמלה הכחולה שקניתי יחד עם נעלי עקב תואמים, למאורעות חגיגיים החליפה את הג'ינס הנצחיים. אני מזמינה גבר בפעם הראשונה וזה בהחלט נכנס לקטגוריה 'אירועים חגיגיים'. מעט בושם, לעזאזל, הרבה בושם, אני עוד אשכר אותו בבושם. מה קורה לי?
הגעתי לבית הקפה מוקדם ותפסתי את השולחן המרוחק. הבחורה, זו אני, הייתה מגונדרת, האווירה רומנטית, אך האם הגבר ישגיח בה מעבר להיותה 'מזכירה של המנהל'. חיכיתי בהתרגשות מהולה בדאגה, ואז הוא נכנס...
הכרתי את הילוכו עוד לפני שראיתי אותו בברור. הוא עמד, סקר את השולחנות והלך אלי ברגע שראה אותי. קמתי, עקפתי את השולחן והתקרבתי אליו. הוא הושיט את ידו לשלום. התעלמתי ממנה פרשתי את זרועותיי וחיבקתי אותו. הוא נראה מופתע אך לא נרתע, וזה כבר משהו. הוא לא ידע מה לעשות עם ידיו. לקחתי אותן ושמתי אותן מעבר לגבי. "ככה ידידים אומרים שלום!" הבחור היה נבוך אך שיתף פעולה. "שלום שוש."
לחשתי לו "נו! לא תחזיר לי נשיקה כמקובל?.."
הוא רפרף בנשיקה על לחיי. התנתקתי ממנו באי רצון וחזרתי למקומי. הוא עדיין עמד מחייך כמו אידיוט, אך התעשת ואפילו הצליח להחמיא "יש לך ריח טוב." חסר היה לבושם היקר שקניתי באותו יום שלא יהיה לו ריח טוב.
סיפרתי לו על השמן והבריון שלו כדי שיהיה מודע למזימות של חיים ויזהר. הוא נראה מהורהר, האם האמין לי? מהדיבורים על העבודה גלשנו לנושאים אחרים. נראה שאיבד את ביישנותו כי לאחר זמן מה הוא פתאום הציע לי להיפגש. מופתעת שאלתי אם הוא מתכוון לדייט ממש הוא הנהן "רק תגידי מתי ואיפה" אמר בחיוך מבויש. כנראה הוא גם הפתיע את עצמו. עכשיו גם אני הפתעתי את עצמי גיליתי את שוש המניפולטיבית החדשה שניצלה את ההזמנה בו במקום. שאר הערב עבר כמו בחלום, רקדנו צמודים ושוחחנו בקולות מהוסים מספרים זה לזו דברים אינטימיים. בחצות התגברתי על הישות המניפולטיבית החדשה שגליתי בעצמי וחזרתי להיות הבחורה 'עם רגלים נטועות באדמה'. הישות המניפולטיבית השתוקקה להזמין את עמי לבלות את הלילה. שוש המעשית ידעה שאסור למתוח את החבל. נפרדתי ממנו בצער מקווה לפגישות נוספות.

No comments: