חברת בת


חברת בת

חיים ניסה להפסיק אותה "אין לך שום הוכחות להאשמות המגוחכות האלו"
בתגובה שוש פתחה את התיק הגדול התלוי על כתפה והוציאה את המחשב הנייד של חיים. "המשטרה מצאה את כל ההוכחות כאן.
למעשה ברגע זה נציגי המשטרה כבר עומדים מחוץ לחדר ההמתנה במטרה לאסור את חיים על ביצוע עבירות מרמה תוך חבירה לכנופיית המאפיה. "
נשתררה שתיקת תדהמה.
בוגי הראשון שהתאושש ופנה לחיים "לפני שאתה יוצא לנציגי המשטרה יש עוד דבר אחד שאנחנו חייבים לעשות."
מבט לשלמה המנכ"ל "פטר את הנוכל הזה, חיים, מיד. כך שהוא לא יופיע כעובד חברה בבית המשפט."
שלמה הגיב מיד ואמר לחיים בטון כועס "תראה עצמך כמפוטר מרגע זה ללא פיצויים. למעשה החברה תגיש נגדך תביעה על הנזקים שהסבת לנו." חיים ישב קפוא במקומו עד שבוגי הרים את קולו "צא מהחדר!"
הפעם הבאה שראיתי את חיים הייתה בדיווח הטלביזיה על המשפט שלו.
עכשיו שלמה פנה אלי "מה אתה אומר? אתה מוכן למכור את הפטנט לנו?" ומיד הוסיף בנימה של התנצלות : "אני רוצה להגיד לך שלא ידענו על כל עניין הפטנט עד עכשיו. אני לא יודע מה אתה חושב עלינו עכשיו אבל עליך לדעת שחיים פעל על דעת עצמו במזימה. זו לא הדרך בה חברה כמו שלנו פועלת. אני אבין אם לא תרצה לעשות עסקים איתנו."
התיישבתי תוהה מה לעשות עכשיו.
בוגי המשיך והמנכ"ל שישב על ידו הנהן: "חיים סיפר לנו שכאשר נודע לו על הפטנט שלך עמי, הוא פיתה אותך לבוא לעבוד בחברה והמציא את כל עניין הפרויקט כדי לשכנע אותך למסור את הפטנט לחברה."
הוא נראה אמין, אך אני כבר הוכחתי עד כמה אני לא מעריך אנשים נכון לכן הסתכלתי על שוש. שוש הנהנה, מדהים עד כמה אנחנו מבינים אחד את השני.
עכשיו המנכ"ל הפסיק לכמה שניות ואחר כך פנה לחיים "איך יכולת לעשות את זה?"
"אבל התכוונתי לקבל את הפטנט לטובת החברה, אני לא הייתי מרוויח מזה שום דבר."
שוש מגלגלת את עיניה, הפטירה "לא בדיוק."
לשאלה של המנכ"ל היא סיפרה שחיים כבר רשם חברה חדשה יחד עם אלמליח זה 'איש העסקים' השמן שהופיע תחת השם פואד והידוע למשטרה ככריש הלוואות בריבית קצוצה.
עכשיו המנכ"ל האדים: "חיים אתה מפוטר. צא מהחדר אני לא רוצה לראות אותך יותר."
הסתכלתי עליה. בחורה לעניין היא לא בזבזה זמן. נזכרתי בהערה שלה שהיא 'הענישה את הרוצחים של הוריה' תהיתי איך.

No comments: