אנו עשירים


בבנק החיים שבעים שנותי מופקדות,
בבנק הגדול שבעיר.
את אותן שנים ממני אף אחד לא יקח.
בכספת זיכרונות הן לבטח שמורות.
לי תקוה שגם לב רואי אותן לא ישכח.
הידד. אני עשיר!


כי רב האושר באותן שנים טובות.
שבחשבוננו המשותף לי ולאישתי.
שנים רבות שגם ריבית נושאות.
בינתיים שלושה בנים ובת במשפחתי.
הידד. זה אדיר!

כמו כל אדם עשיר אני גאה להציג את עושרי ברבים.
בביתי תמונות יקרות, התמונות של הילדים והנכדים.
תערוכת יצירות יקרות המתחלפות ככל שהם גדלים.
וכאן לא תמו הנכסים, ברשותנו גם הרבה חברים יקרים.
הידד. זה כביר!

לעתיד צופים גידול עד מאה ועשרים.
כמובן שאי אפשר לחזות שנויים.
אך אפשר לקוות בתנאים הנוכחיים.
שלא נסכים למכור את הנכסים.
לא נמכור. בשום מחיר!

יכולה להיות מלחמה, או אסונות אחרים.
אך שבעים השנה בבנק החיים בטוחים.
אי אפשר כבר לקחת את השנים
וכל שנה נוספת אותה אנו מפקידים.
הידד. אני גביר!


כמו כל זוג ממעמד אצילים, אנו בעושר מתגאים.
מידי שנה אנו נשף עורכים בטבע לחברים.
ונשף מפואר לא פחות למשפחה וכל הנלווים.
וכולם ביחד חוגגים ובשמחתנו שמחים.
הידד. בליבנו שיר!

No comments: