ענף של זית - בטאון הצומח

בטאון הצומח -תנו לצמחים לחיות!

דבר המערכת
יש הרבה אגודות 'צער בעלי חיים' ולצמחים המסכנים אף אחד לא דואג. חיי הצמחים אוהבי השלום קשים. הם קשורים למקומם ללא יכולת להסתתר מהגשם המכה בהם, ולהצל עצמם מהשמש הקופחת מעל ראשם. אין להם בית, אפילו לא קרם הגנה בפני כוויות.
נטועים במקומם בלי יכולת להתגונן בפני עדרי פרות הקוצצים את עליהם הרכים ודורסים בל הבחנה כל פרח עדין שאך זה הנץ. בני האדם עולים על כל בעלי החיים באכזריותם. הם מגדלים ירקות למאכל. אתם מבינים? הם מגדלים את הירקות האומללים וכאשר אלו מגיעים לפרקם ומנסים לגדל צאצאים הם נעקרים ממקומם ונקצצים בסכין חדה לחתיכות קטנות בלי סיכוי לחנינה. חלקם נזרקים לצלחת ונאכלים על ידי אנשים פרימיטיביים 'אוכלי ירקות' הנקראים על ידי אנתרופולוגים 'צמחונים'. לחלק אחר גורל איום עוד יותר. אלו נזרקים לסיר ומבושלים עד מוות.
צמחוניים אינם אוכלים בשר כי הם מאמינים שלחיות יש רגשות ולאכול את בשרם זה דבר אכזרי. אני שואל ואתכם האם לצמח אין רגשות?
למה הם חושבים שלצמחים אין רגשות?
אנשים מחזיקים בדעה שיש הבדל עקרוני בין אדם לבעלי החיים. "מותר האדם מהבהמה". אם אין הבדל בין אדם לבעל חיים אחר, מה בעצם ההבדל בין צמח לבעל חיים? האם צמח אינו 'אוכל'? אינו צריך להלחם עם צמחים אחרים על מרחב מחיה בו יגדל את ילדיו?
אם הצמחונים חושבים עצמם לרחמנים למה הם מוכנים להרוג חרקים? או חיידקים?
מדענים מתקשים לשרטט את הגבול בין בעלי חיים לצמחים. הצמחים קשורים לאדמה, אך בהחלט הם עונים על כל הקריטריונים של חיים. הם מסוגלים לזוז, ראיתם איך החמניות עוקבות אחרי השמש? הם גדלים ומתרבים הם חיים.
נמאס לי מהצביעות של הצמחונים. אם לצמחונים חשוב כל כך לא להרוג בעלי חיים, האם הם לא חייבים לדרוש מאובמה להפסיק את הרצח המתועב של האריות הרוצחים ואפילו אוכלים אלפי עופרים צעירים, במקום לדאוג להרג של מאות ספורות של לובים?
אני מכריז בזאת על הקמת אגודת 'צער בעלי צמחים' שמטרתה להגן על הצמחים החלשים בפני בעלי החיים האכזריים ובראשם בני האדם. לא עוד יקוצץ המלפפון החי. הלאה הסלט! נוציא את מאכלי הירקות המוקפצים מחוץ לחוק!
קול קורא:
שימו לב העיתון פותח את דפיו לקהל הקוראים. יש לך דעה, מאמר, או אפילו שיר – נשמח לפרסם.


חדשות
נקמת המלפפונים - קדחת המלפפונים הספרדים לפחות 10 מתו בגרמניה
בהלה גם בעוד מדינות באירופה: מאות בני אדם לקו בהתפרצות מחלת המעיים "תסמונת מולטי-אורומית", שמקורה ככל הנראה במלפפונים אמיצים מספרד.
המלפפונים לקחו את האחריות על המגפה. דובר המלפפונים הכריז "המלפפונים השהידים הגיבורים נקמו את נקמת הירקות כולם. לנוכח האכזריות של הצמחונים הקוצצים מלפפונים, חיים קורעים עלי החסה העדינים, מוציאים את מיץ החיים של העגבניות לא נחשה ונשיב מלחמה. אני קורא לבני האדם הפסיקו לאכול סלטים! החרימו רופאים ותזונאים הממליצים לאכול ירקות!”
בכך עלה מניין המתים מהתפרצות החיידק לעשרה בני אדם בתוך שבועיים, כשלפחות 300 בני אדם נוספים במדינה לקו במחלת המעיים הקרויה "תסמונת מוליטית-אורמית", הנגרמת על ידי החיידק. מומחים מגדירים את ההתפרצות הנוכחית אחת הקשות ביותר שאובחנה בעולם, ומוסיפים כי היא הקשה ביותר בתולדות גרמניה.

על פי דיווחי כלי התקשורת באירופה, התפרצויות של החיידק אובחנו גם במדינות נוספות ביבשת, בהן בריטניה, הולנד, שבדיה, צ'כיה, ועוד, אך בשלב זה הן בהיקף קטן יותר.
, תיזהרו גם מחסה, עגבניות ותותים
עוד ירקות מצטרפים להתקוממות הגדולה.


היכונו לתערוכת הפרחים.
הקיץ מגיע
מחקר סטטיסטי - עליה של 15 אחוזים ברצח צמחי תבלין בשנה האחרונה.
מישל אובמה פתחה במסע שיסוי לרצח צמחים – "אני אוכלת צמחים כל בוקר" – מאת שליחנו המיוחד לארצות הברית.

תיירות
הצבעונים באמסטרדם.

מאמרים

1.עולם הפרסום של הצמחים
2.חרקים טובים וחרקים רעים
3.היזהרו מהפרות
4.פוליטי – עלית הקוצים בקייץ.


המצטיינים
עולם הצמחים מרכין ראש לזכר האורנים שנשרפו בכרמל – שנה דומיה.
1.ראש הממשלה נתניהו שהציל את יערות הכרמל – מקבל אות הכבוד העליון של 5 פרחים
2.ראש העיר יהב שמטפח באופן עקבי צמחים ופרחים בחיפה – אות כבוד על מפעל חיים – 3 פרחים
3.תושבי ארגנטינה שנמנעים מלאכול צמחים ומחסלים את הפרות אויבות הצמח. - אות כבוד על מפעל חיים 3 פרחים.

אות קלון
הנער שעישן נרגילה וגרם לשרפת יערות הכרמל.

ספרות
ספרים מומלצים לט"ו בשבט – ראש השנה לצמחים.
'פרחי ישראל' – ביקורת
'פרחי ישראל' הוא ספר טלפונים משופר של הצמחים. הצמחים מופיעים לא רק בשמם אלא גם מסודרים לפי צבעם וזמני ומקום פריחתם. לצמחים רכים שעדיין אינם יודעים לקרוא הוסיף המחבר תמונות מרהיבות. ספר חובה בכל שדה פרחים.

בריאות
צמחי מרפא
על הדשנים
איך להלחם בכנימה

תמונת השבוע – פרח בכרמל

קוראים כותבים
מומלץ להגיב באופן עינייני, כיאה לעולם הצמחים העניו.



עולם הפרסום של הצמחים
הבעיה העיקרית של חברות הרוצות למכור מוצרים היא הצורך להביא את הקונה אליהם. לשם כך הם מפרסמים את המוצר בשלל צבעים וצורות של בחורות יפות, ומפתים את הלקוחות במתק לשון. לצמחים אותה בעיה. הצמחים כמו החנויות נטועים במקומם ולכן הם חייבים לפרסם את מרכולתם. גם הם משתמשים בשלל צבעים וצורות ומפתים את הלקוחות בצוף מתוק.


עלית הקוצים בקייץ
מאת כתבנו הפוליטי.
בראיון בלעדי שניתן לכתבנו הצהיר דרדרוסה מנהיג הדרדרים, שלקראת הקיץ צפויה עליה בכוחם של כל הקוצים ובייחוד של הדרדרים. “צפוי קיץ של שמש קופחת ולנו לקוצים עמידות טובה מלכל הצמחים האחרים. אני צופה שבקיץ זה נשחרר שטחים נרחבים של הארץ מהכיבוש של הפרחים שמשתמשים בלי בושה בכוח המשיכה המינית שלהם.”
הנרקיס – מלך הביצות אמר בעבר שיש מקום לכל הצמחים, הרקפת הסכימה איתו. מה דעתך על הושטת ענף לשלום?
דרדרוסה - “נרקיס יכול לדבר גבוהה גבוהה כאשר יש מים בשפע מסביבו, כך גם הרקפת חושבת שהיא בעמדת כוח במקום מסתורה מתחת לסלע, אך עד שלא יגדלו קוצים כמו שעשתה השושנה אין על מה לדבר"
האם אתה לא מפחד מאש שתשתולל בשדה קוצים?
דרדרוסה חידד את קוציו בשלוות נפש. "אתה חייב להבין שהאש פורצת בשל הזנחה. למשל מי שמשאיר זכוכית בשדה קוצים." עכשיו הוא הרים את קולו באיום "אנו נדקור כל מי שיעז לזרוק זכוכית שממקדת את קרני השמש לאש. “

No comments: